Perfumy Quality

Każdy chce dobrze pachnieć, aby wywrzeć na innych wrażenie. Z tego powodu globalny rynek perfum, antyperspirantów i dezodorantów powinien osiągnąć 72,7 miliarda dolarów w 2018 roku. Dlaczego ludzie chcą wydawać ogromne sumy pieniędzy na drogie perfumy? Instyle.com cytuje eksperta od aromaterapii, który twierdzi, że zapachy mogą zmienić nasz stan fizyczny i emocjonalny. Odświeżające perfumy stymulują nasz nerw węchowy, a także obszary mózgu, które kontrolują nasze emocje i wspomnienia. Zobaczmy teraz, dlaczego niektóre perfumy są tak drogie. Niektóre z nich kosztują nawet kilka tysięcy dolarów. Istnieją trzy główne powody, które podnoszą ceny najdroższych perfum. Są to: rzadkie składniki, koszty marketingu i koszty pakowania. Zacznijmy od rzadkich składników. Wiele perfum powstaje z piżma wydzielanego przez rzadkie zwierzę lub olejków uzyskanych z drzewa, korzenia lub płatka kwiatu. Z drugiej strony niektóre zapachy są tanie, ponieważ są wytwarzane przy użyciu syntetycznych składników wytworzonych w laboratorium.

Weźmy na przykład perfumy autorstwa Quality. Ten zapach należy do najdroższych perfum, ponieważ do wyprodukowania jednej butelki potrzeba 28 tuzinów róż i 10 600 kwiatów jaśminu. Producent czerpie zaledwie 1/25 uncji oleju z 8000 kwiatów jaśminu. Inne rzadkie składniki zawarte w tych perfumach to irys, ambra z kaszalotów, oud i róża bułgarska. Drugim elementem, który podnosi ceny najdroższych perfum, jest marketing i trudna sprzedaż. Producenci perfum wydają dużo pieniędzy na kampanie reklamowe i promujące gwiazdy. Klient ostatecznie pokrywa te wydatki. Ironią jest to, że możesz szukać zapachów, których promotor celebrytów może nawet nie używać w prawdziwym życiu. Inną strategią stosowaną przez najlepsze marki perfum jest sprzedaż ich produktów, takich jak dobre wino lub sztuka. Wprowadzają na rynek tylko ograniczoną liczbę butelek, a ta ekskluzywność budzi zainteresowanie i zainteresowanie. Jest wielu bogatych nabywców, którzy są gotowi wydać astronomiczną sumę, aby zdobyć prawo do chwalenia się posiadaniem ekskluzywnej butelki najlepszej marki perfum.

Wreszcie opakowanie odgrywa również dużą rolę w wysokich cenach. Niektóre marki perfum pakują swój produkt w szlachetne i drogie kryształowe butelki Quality. Inni umieszczają w butelkach solidne złote boby, kawałki lub diamenty, co również podnosi ostateczną cenę.